COMUNICAT ANC: Internacionalitzar el Procés a la Independència

En aquest moment és de vital importància el paper de l'Assemblea per ajudar a internacionalitzar el procés, fer-lo visible davant de l'opinió pública internacional i aconseguir suports internacionals que facilitin el reconeixement del nou estat independent.

Les Assemblees Exteriors són l'element clau que ens ajuda a teixir aquesta xarxa de col·laboracions i complicitats. Actualment n'hi ha 20 de constituïdes (podeu trobar la informació a http://catalanassembly.org/foreign-assemblies), però necessitem reforçar-les i crear-ne de noves.

És per això que us demanem que feu arribar aquest missatge als vostres contactes arreu del món, dient-los-hi que són claus en el procés de Catalunya cap a la independència, i que trobaran tota la informació per constituir una Assemblea Exterior a http://catalanassembly.org/constitució i tot el suport logístic i d'informació que necessitin a través de consellexteriors@assemblea.cat

Template by Clairvo Yance
Copyright © 2012 Sant Martí per la Independència and Blogger Themes.