Eleccions membres secretariat: Comunicats ANC

Us reenviem dos comunicats del secretariat de l'ANC, així com els documents adjunts corresponents, en relació a les votacions a membres del secretariat, les eleccions dels quals es faran el proper 11/5. Van adreçats, però, de manera específica als membres que el 1/4/2013 estaven inscrits com a membres de ple dret, qui podran votar a les eleccions.

En concret a Sant Martí tindrem el col·legi electoral als Castellers de Barcelona, us en donarem més informació

Sant Martí per la Independència

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
De: comunicaciointerna
Data: 3 de maig de 2013 10.21
Assumpte: 11/05 Eleccions al SN

Feu arribar aquest comunicat a tots els associats de la vostra Assemblea Territorial o Sectorial

Companys/es,

Comunicat del Comitè Permanent de l'ANC
Com ja sabeu, el proper dissabte 11 de maig, l'Assemblea Nacional Catalana ha convocat eleccions al seu Secretariat Nacional. D 'entre tota la llista de candidats i candidates, s'escolliran les 75 persones que formaran el Secretariat Nacional de l'ANC durant el proper mandat.

El Secretariat Nacional de l'ANC us exhorta a PARTICIPAR EN AQUESTES ELECCIONS i us anima a exercir el vostre dret a vot. Com més alta sigui la participació més gran serà la representativitat del nou Secretariat Nacional i més força tindrà encara per exercir la seva tasca.

Podeu trobar tota la informació necessària en el Reglament Electoral que ja us vam enviar i que també està penjat al web http://assemblea.cat/sites/default/files/documents/RELEC2013_definitiu.pdf

També podeu trobar al web el calendari del procés electoral http://assemblea.cat/?q=node/4365

Tot i així us adjuntem un resum recordatori dels principals articles del Reglament Electoral a tenir en compte.

La participació és la força de l'ANC!

Comitè Permanent de l'ANC

Annexos:

El 3 de maig de 2013 13.14,
juntaelectoral ha escrit:
La Junta Electoral (JE) informa a tots els socis i simpatitzants, mitjançant les assemblees territorials i sectorials, que s’han pres els següents acords:

• Atenent i respectant els documents aprovats pels socis i sòcies de l’ANC en les Assemblees Generals d’enguany, la JE comunica que, no es podran fer actes de propaganda per afavorir o desafavorir les candidatures. Tal i com diu el Reglament Electoral (RELEC) a l'article 7.2 tota la informació permesa sobre les candidatures serà la que es pengi a la web de l'entitat. Això significa que no es podran fer actes de campanya electoral, ni presentacions dels candidats a les AT ni AS, ni usar els correus electrònics ni les xarxes socials per difondre missatge electoral.
• A partir de la publicació de la llista definitiva de candidatures (dissabte 4 maig a les 12 de la nit) la JE insta els candidats que s'abstinguin de participar en actes públics, encara que el tema sigui aliè a les eleccions i les candidatures.
• Aquesta mesura afecta també necessàriament a la campanya “Català de l’Any”

1. Es recomana, per al bé de l’ANC i del principal objectiu pel qual es va crear l’ANC, que actuem tots i totes amb el màxim respecte als companys i al compliment dels documents que hem aprovat entre tots.

2. Es recorda el calendari d’aquesta setmana:

• Ja està publicat el llistat amb les seus electorals al lloc web de l’ANC. A partir d’aquest moment els socis/es podran consultar el lloc on els correspon votar i en els propers dies s'enviarà el cens de les eleccions a cadascuna de les seus.

• El proper dissabte 4 de maig, poc abans de les 24 h., la JE publicarà les candidatures definitivament admeses, el llistat d’interventors/es i el model de paperetes per a les votacions.

• El diumenge 5 es publicarà el cens d’electors definitiu.

També informem que avui s’envia a tots els socis l’Acta de constitució de la Junta Electoral.

Barcelona, 3 de maig de 2013

“NOTA: Aquest correu ha de ser reenviat immediatament a tots els socis i simpatitzants dels cens electoral. La manca d’aquesta informació podria comportar repercussions electorals tals com impugnacions o anul·lació dels resultats de la Territorial.”

Les seus electorals convocaran a tot el seu cens especificant l'adreça exacta de la seu electoral.
En els propers dies s'enviarà el cens a totes les seus electorals
Per qualsevol incidència poseu-vos en contacte amb la Junta Electoral a juntaelectoral@assemblea.cat

Annexos:

Template by Clairvo Yance
Copyright © 2012 Sant Martí per la Independència and Blogger Themes.